Флаєри

флаєри

Флаєр – яскрава і барвисто оформлена рекламна листівка, яка використовується як роздатковий матеріал в рекламних цілях, зазвичай повідомляючи про проведення рекламної акції або якого-небудь заходу. В цьому випадку флаєр виступає як підтримка рекламної кампанії, головною метою якої є розширення обхвату аудиторії.

Сьогодні флаєр є одним із найпоширеніших засобів реклами. Він лаконічно подає зміст події, товару чи послуг, що рекламуються, таким чином наголошуючи на основних моментах: тему, час заходу, що проводиться, його учасників, а при необхідності — схему проїзду і т.д. Головне завдання флаєра – сконцентрувати максимальну кількість споживачів в потрібний час в одному місці.

Найпоширенішим розміром флаєрів є 21*10 см.