Реклама в ЗМІ

реклама в газетіРеклама в пресі

Реклама в пресі — дуже надійний спосіб, який легко аналізується, оцінюється і контролюється за різними параметрами, що дуже важливо для рекламодавця. Цей вид реклами є одним з найбільш вивчених. При грамотному таргетування, виборі формату реклами, кількості випусків і інших факторах можна досягти значної ефективності.
Ефективне розміщення реклами в пресі багато в чому залежить від якості його змісту і форми, в якій вона подається. Але не менш важливими факторами, що впливають на ефективність, є відповідність повідомленням засоби поширення реклами, а також розмір, час і кількість публікацій оголошення.

Види реклами в пресі:

  • блочна реклама;
  • рядкова реклама;
  • спонсорство рубрики;
  • pr на правах реклами (починаючи від новин, закінчуючи інтерв’ю та замовленими статтями).

Види друкованих та інтернет-видань Переяславщини:

  • громадсько-політична газета “Вісник Переяславщини”,
  • “Діловий Переяслав”
  • сайт “Віче Переяславщини”
  • інтернет-видання “Новий Погляд

Ціна на розміщення реклами в пресі залежить від терміну розміщення, кількості подач, обсягу рекламних блоків, тиражу і популярності цього видання. Не залежно від періоду розміщення, ми рекомендуємо зробити мінімум 3-4 подачі (розміщення рекламного блоку) в необхідної вам пресі.