Реклама на вікнах

облейка вітринНанесення зображення на вітрини – це один з найкращих різновидів зовнішньої реклами за співвідношенням ціна/ефективність. Зображення може бути вирізане з кольорової плівки чи нанесене одним із методів широкоформатного друку (екосольвентним, сольвентним чи Smart UV) на самоклейку чи на перфоровану плівку (OneWayVision) та наклеєне ззовні вікна або ж на просвітну банерну сітку (mesh) чи просто папір (citylight) і приклеєне до вікна з внутрішнього боку на двосторонній прозорий скотч. Оскільки для наклеювання не потрібно виготовляти основу (нею виступає саме вікно), а розміри вікон переважно великі, Ви маєте змогу отримати досить велику за площею рекламу за відносно невеликі кошти. Зазвичай, оформлення вітрин магазинів та ресторанів,  ми виконуємо наступними способами:

поклейка вітрин
  • Друк на білій (непросвітній) самоклеючій плівці та поклейка на вікно ззовні (з боку вулиці). В такому випадку світло не потрапляє всередину приміщення, ззовні видно суцільну картинку, а ззаду – просто білий (за потреби сірий чи чорний) фон.
  • Друк на прозорій самоклеючій плівці та поклейка на вікно ззовні. Плівка може бути глянцевою або матовою. Глянцева плівка абсолютно прозора, тому зображення на ній виглядає блідо. Матова плівка створює ефект матового скла і пропускає менше світла, за рахунок чого рекламне зображення виглядає більш контрастним на вітрині.
  • Друк на прозорій плівці та поклейка на вікно зсередини. Один з найпопулярніших на сьогодні способів розміщення реклами на вітрині Переяслава, оскільки не потребує погодження з міською радою. Аплікацію з такої плівки ми клеїмо у два шари:
    • Перший шар – прозора плівка із зображенням, надрукованим дзеркально
    • Другий шар – для створення фону і контрасту зверху на прозору плівку клеїться біла плівка (або іншого кольору за потреби). Зображення виходить насиченим, а також має додатковий захист від сонячного проміння, бо знаходиться за склом вітрини Переяслава.
  • Друк на перфорованій самоклеючій плівці (One Wаy Vision) і поклейка її на вікно ззовні. Ця плівка пропускає світло через маленькі отвори. З зовнішнього боку видно зображення, а з внутрішнього – чорну сіточку (ефект тонованого скла). Це ефективний спосіб передачі візуального змісту, проте, працює лише тоді, коли ззовні світла більше ніж всередині приміщення (ввечері така плівка стає прозорою).
  • Друк на папері/ банерній тканині/ рулонному пластику і приклеювання їх на прозорий двосторонній скотч зсередини вікна по периметру. Найбюджетнійший спосіб, котрий також не потребує погодження. В такому випадку зображення виходить непросвітним, якщо потрібно, щоб світло все ж таки проходило, використовують банерну сітку (Mesh) – аналог банерної тканини, але з отворами, як і OneWayVision для рекламного оформлення вітрини Переяслава.
  • Виготовлення аплікацій з кольорової плівки, вирізаної по контуру на плотері, або ж плівки з повноколірним друком. Може клеїтись як ззовні, так і зсередини вікна. Також можна комбінувати усі попередні способи з метою отримання унікальних візуальних еффектів, що привертатимуть увагу Ваших потенційних клієнтів ще ефективніше за допомогою реклами на вітринах Переяслава.